Pas cu pas...cu mine!

duminică, 19 iunie 2016

Si ce mai situatie...

Trebuie sa recunosc ca stiu si eu multe, insa sunt si domenii unde mai am de invatat. Asa se face ca intr-o zi bateria de la baie s-a gandit sa-mi dea de furca. Ma trezesc eu dimineata, ma duc la baie sa ma spal pe dinti, cand dau drumul la baterie constat ca incepe sa tasneasca apa pe unde nu trebuia: era ca o fantana arteziana. Ce era sa fac? Pai am oprit rapid apa, m-am urcat in masina si ma gandeam pe unde sa o apuc sa gasesc obiecte sanitare. Mi-am adus aminte ca este in zona mea un magazin de bricolaj. Am ajuns acolo, am cautat un consilier pe raion. Am cautat ceva timp. Pana la urma am si gasit unul. I-am explicat ce am patit, i-am aratat si poza cu bateria de la baie.
L-am rugat sa-mi ofera o solutie buna si fiabila,nu neaparat ieftina. Am si primit solutia. Dupa ce am iesit din magazin, am cautat pe net un instalator. Si intre timp am si cautat pe google sa vad daca am dat si bani putini pe noua achizitie. Am observat ca de pe depozit-online.ro pretul era mult mai bun. 
Nu prea mai aveam ce face. Aveam nevoie de o solutie de moment, insa mi-am promis ca voi cumpara obiecte sanitare online si-mi voi face un stoc, ca sa fiu mereu pregatita pentru situatiile neplacute.
De un lucru m-am convins inca un lucru: merita investiti bani suficienti in asa fel incat sa te tina mult si bine. Bine ca nu m-am panicat! Hmm...dar daca se intampla asa ceva in plina noapte si dimineata ma trezeam ca micul meu covor pluteste in baie?
Sigur imi incepeam ziua in cel mai prost mod. Ideea e ca mereu trebuie sa ai back up in casa si tot timpul trebuie sa stii ce sa faci chiar si in cele mai neplacute momente. Tu ai obiectele sanitare atat de necesare chiar si pe stoc in depozitul tau propriu? Nu? Pai eu zic sa te apuci de cumparaturi chiar acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu