Pas cu pas...cu mine!

sâmbătă, 18 iunie 2016

Masinuta copilariei!

Jucaria perfecta e cea care o adora copilul tau. E drept, cei mici se plictisesc repede de jucarii, insa sunt si pe care le indragesc toata copilaria. Important e sa stii la ce viseaza copilul tau.
Trebuie sa recunoastem, indiferent ca e baiat sau fata, copilul tau adora masinile. La fel si adultii. Si sigur nu l-ar deranja pe cel mic sau pe cea mica sa primeasca o masinuta cu telecomanda. In momentele in care copiii nu se joaca cu ea, sigur se vor juca adultii. Pentru ca da, adultii devin copii o data ce intra in atmosfera copilariei.
Si cand nu stii ce jucarie sa oferi unui copil, cumpara-i o masina. Si daca e si teleghidata, distractia va fi garantata, atat in casa, cat si afara. Cei de la depozit-online.ro au o multime de jucarii care se vor potrivi copilului tau, prietenului copilului tau sau de ce nu, chiar tie, daca poate ti-ai dorit o jucarie cand ai fost mic si nu ai avut-o. Poate acum e timpul sa-ti indeplinesti visul. Ca pana la urma sa fii copil e cel mai frumos lucru din lume!
Inseamna sigur sa te bucuri de tot, fara bariere. 
Imi aduc aminte cand eram mica ca aveam o masina cu baterii. Pe vremea aceea parintii nu aveau prea multe optiuni, in ceea ce privesc jucariile. Insa stiu sigur ca mi-ar fi placut o masinuta teleghidata. Si daca tot nu am avut cand am fost copil, ma gandesc sa-mi fac cadou una acum. Cu ce ocazie? Cu ocazia de a celebra sufletul meu de copil. 
Nu am nici o ocazie special, pur si simplu imi doresc ca acum la varsta maturitatii sa am ceva ce mi-am dorit demult. Pana la urma dorintele devin realitate, mai dereme sau mai tarziu. Important e sa ti le doresti si sa lupti pentru ele.
Tu ti-ai dorit o masinuta teleghidata sau poate un elicopter? Ofera-ti una azi, cand te gandesti la ea si la faptul ca ti-a lipsit din copilarie!

Un comentariu: