Pas cu pas...cu mine!

joi, 29 ianuarie 2015

Tema zilei de joi, 29 ianuarie :)

Buna dimineata!Am ramas “wow” cand venind spre radio cu  autobusul, am vazut o fetita citind o carte. Da, avea o carte in mana si era cu ochii in paginile ei, semn ca si citea. A fost de parca am vazut dinozaur in era facebook-ului. Evident ca m-am bucurat sa vad ca astfel de gesturi atat de rare, inca le mai regasesc prin jurul meu.Care a fost ultima carte pe care ai rasfoit-o, pe care ai citit-o? De ce ai ales acea carte? :)

4 comentarii:

  1. Buna Aura. tare faza cu fetita. :) Si nu i-a dat nimeni un like in fara de tine? :) Ei bine, ultima care pe care am si rasfoit-o si citit-o a fost a lui Brian Tracy , schimband gandirea, iti schmbi viata". E o carte foarte interesanta. Ti-o recomand.:) O zi deosebit e frumoasa, ca si tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Aura. Nu mai tin minte de cand nu am ctiti o carte pana la capat. Nu prea imi permit nici timpul, dar in fiecare zi citesc carti de bucate. Se pune? ;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Aura! Pfuai, sti de cand nu am mai citit o carte? Din generala. :)) In rest, citesc reviste auto, moto, de pescuit. Cu cartile ma greu. E bine ca inca citesc, nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, Aura! O carte pe care ti-o recomand se numeste " incepe cu ce nu-ti place" si apartine lui Brian Tracy. E minunat acest autor.

    RăspundețiȘtergere