Pas cu pas...cu mine!

miercuri, 2 septembrie 2015

Tema si recomandarea muzicala a zilei de 2 septembrie :)

Buna dimineata! Am avut o dimineata nebuna. Am ajuns in statia unde opreste 30-ul pe directia Grigorescu la 7:10 si abia la 7:35 a venit autobuzul: plin ochi. NU am mai vazut atat de plina linia 30 la acele ore de cand era inca anul scolar era in plina desfasurare. Am crezut ca sunt scapata si ajung rapid. Pe naiba! la 7:43 eu eram tot in autobuz, abia ajuns pe memorandumului si stationam. Ce am facut? Mi-am sunat sotul care pleca atunci de acasa, l-am rugat sa vina dupa mine. Am traversat toata P-ta Mihai Viteazu, care era blocata si am ajuns chiar in statia de la fostul Flip. Apoi am analizat traficul, vazand ce e in urma mea si am ales ruta perfecta. Si asa ca am ajuns la radio. Daca asteptam in 30 cred ca nici la 9 nu eram in radio. Gandeste-te ca eram intr-un 30 fara aer conditionat cu inghesuiala, oameni transpirati. Simteam cum mi se face greata si rau.
Maine probabil ca aleg ruta unui alt autobuz, insa pe care o sa-l iau de la P-Ta Garii.
Mi-e greu sa inteleg de ce sa intampla asa ceva in capitala europeana a tineretului in 2015. De ce nu se executa lucrari noaptea? De ce nu ales un traseu deviat pentru linia 30, ca acela de la Untold? Sincer. Ar fi cea mai buna solutie!
Tu te-ai confruntat cu aglomeratie in trafic? Ai ajuns la timp la job? Ce solutii ai pentru a evita situatii de genul povestite de mine?

Recomandarea muzicala de azi este...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu